BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 30, 2013

ssshhhhhhhh.....


Aku pilih cinta yang bisu kerana aku tidak mahu mengheretnya ke neraka.

Aku pilih cinta yang bisu kerana aku tidak mahu mencintai apa yang ada padanya

Aku pilih cinta yang bisu kerana aku cuba mencintai apa yang dirinya tiada

Aku pilih cinta yang bisu kerana aku ingin rasa ini sentiasa bercambah di setiap hari ku

Aku pilih cinta yang bisu kerana aku benar benar mencintainya

Aku pilih cinta yang bisu kerana Allah itu tuhan aku!



" dan orang orang yang berjihad untuk [mencari keredhaan] Kami, Kami akan tunjukkan kepada mereka jalan jalan  Kami. dan sungguh, Allah beserta orang orang yang berbuat baik "

Al Ankabut : 69









30 April 2013
8.21 malam
IPG Perlis

No comments: